Living Well creates the difference

In een tijdperk waarin we te maken hebben met ‘veel van het zelfde’ is de grote vraag hoe creëer je een innovatief en onderscheidend succesvol wellbeing concept waarbinnen de kwaliteit van leven centraal staat. Het is van wezenlijk belang vernieuwend en onderscheidend te zijn en inzicht te hebben of investeringen voor een nieuw product, dienst en project verantwoord zijn en rendabel gemaakt kunnen worden.

De concurrentiepositie moet waar mogelijk en relevant een duidelijk afgebakend terrein zijn, en via efficiënte en doelgerichte marketing, geïntegreerde online en offline activiteiten, te verkopen zijn.

Onze pijlers: ‘fun – function – comfort – convenience©’

Zakendoen en entertainment worden steeds meer verstrengeld. Entertainment speelt steeds meer een grotere rol in ons leven. De consument wil vermaakt worden en amusement dringt door in elke bedrijfstak.

Op basis van onze vier pijlers ‘fun-function-comfort-convenience’* creëren wij innoverende en onderscheidende, multi-zintuigelijke concepten.

Onze missie

Ons multidisciplinair team van vakmensen staat voor de creatie van onderscheidende wellness, care & cure en vitaliteitsconcepten voor projecten, producten en diensten die wezenlijk bijdragen aan ontspanning, een gezonde levensstijl, gezondheid en duurzaamheid. En de opdrachtgever een substantiële commerciële meerwaarde bieden.

Onze visie

Onze uitdaging is om voor onze opdrachtgevers creatief commerciële en commercieel creatieve wellbeing concepten te ontwikkelen, die innovatief en onderscheidend zijn plus voldoen aan de juiste mix van fun & function, comfort & convenience.

 

*Fun – geluk (emotie), plezier, vrolijk, ontspannen, blij, genieten; Function – nut hebben, doelgericht; Comfort – kwaliteitsaanduiding, geriefelijk, aangenaam; Convenience – gemakkelijk, toegankelijk, duidelijk

 

© LivingWell