Waarom LivingWell
LivingWell creates your competitive edge
Focus op onderscheid: hoe creëer ik in een tijdperk waarin we te maken hebben met ‘veel van het zelfde’ onderscheidende concepten, een ‘Paarse Koe’!
Zakendoen en entertainment worden steeds meer verstrengeld. Entertainment speelt steeds meer een grotere rol in ons leven. De consument wil vermaakt worden en amusement dringt door in elke bedrijfstak. In ons concepting en creation proces staat naast de briefing het ‘mixen & matchen’ van fun-function-comfort- convenience® centraal.
Dit is onze basis voor het creëren van innoverende en onderscheidende welbevinden (business)concepten met een emotionele en commerciële meerwaarde voor producten en diensten maar ook voor resorts, hotels, woonresidenties, (woon)zorginstellingen tot vakantiewoningen, thermen, fitnessclubs en beautycentra.
- Fun – geluk (emotie), plezier, beleving, ontspanning, genieten
- Function – nut hebben, doelgericht
- Comfort – kwaliteitsaanduiding, geriefelijk, aangenaam
- Convenience – gemakkelijk, toegankelijk, duidelijk
Eerste kennismaking
In een eerste gesprek verkennen we graag wat LivingWell voor u kan betekenen. Bij u op locatie of bij ons op kantoor. Dit gesprek is onze investering aan de hand waarvan wij u een plan van aanpak met tijdslijn en begroting geven. Neem vrijblijvend contact met ons op om te zien wat LivingWell voor u kan betekenen. Referenties op aanvraag.
